پزشک و مشاوره

تخفیف بالای

circles

شامپو گیاهی تقویت کننده و ضد ریزش مو

سبد خرید شما خالی است.
ریال,1,750,000

حداقل درخواست جهت ارسال رایگان 2 عدد می باشد!!!

شامپوتقویت کننده و ضد ریزش موی طلسم:

کنترل ریزش مو مناسب برای هر نوع ریزش

مو نقش غیر قابل انکاری در زیبایی ظاهری افراد ایفا می‌کند، به همین دلیل استفاده از یک شامپو متناسب با شرایط فیزیولوژیک موهای هر فرد، می‌تواند  نقش بسزایی درحفظ سلامت و بقای موها داشته باشدعوامل مختلفی می‌تواند روی سیکل رویش مو اثر گذاشته و با کوتاه کردن فاز آناژن (رویش) و طولانی کردن فاز (تلوژن) باعث ریزش دائمی موها گردد، از جمله این عوامل وراثت ، عوامل هورمونی ، بیماری‌های قارچی پوست سر ، مشکلات تغذیه‌ای ، بارداری و مصرف برخی از داروها و ... می‌باشند.

مکانیسم اثر شامپو طلسم:

لابراتوار تخصصی شرکت شهدآرا کاسپین موفق به تولید شامپوی تخصصی تقویت کننده و ضد ریزش مو شده که این محصول موهایی را که به علت عوامل محیطی، استرس، تغییرات هورمونی و عوامل ارثی، صدمه دیده اند را با داشتن سیلیس موجود در عصاره گیاه دم اسب و کمپلکس ویتامین ها و مواد معدنی موجود در عصاره های گیاهی ، بازسازی نموده و با ترمیم قسمتهای آسیب دیده موها را مستحکم تر و ضخیم تر می کند.

این شامپوی استثنائی قادر است با داشتن مواد مؤثره ای از قبیل کارنوزول و اسید اورسولیک موجود در عصاره رزماری و مریم گلی خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و روند پیر شدن موها را متوقف می سازد و با تأمین رطوبت موها درخشندگی وجوانی آن را تضمین می کند.

ترکیبات ضد آندروژنی و استروئیدی موجود در گیاه گزنه و آلوئه ورا باعث تعدیل هورمون تستوسترون و در نتیجه  کاهش ریزش مو می گردد.

همچنین وجود ساپونین های طبیعی در عصاره گیاه صابونی به این ترکیب خاصیت پاک کنندگی و ضد عفونی کنندگی ویژه ای می بخشد علاوه بر این حضور عصاره گیاه آویشن با داشتن ماده مؤثره تیمول سبب خاصیت ضد قارچی و ضد باکتری شامپوی طلسم می گردد.

ترکیبات:

کوکامیدو پروپیل بتائین، ساپونین، اسید سیتریک، عصاره گل صابونی، کوکامید دی اتانول آمید، عصاره دم اسب ، عصاره آلوئه ورا ، عصاره برگ رزمارین ، عصاره مریم گلی، عصاره آویشن.

 

 

شماره مجوز وزارت بهداشت: ٣٨/١٢٢٩٤

رتبه: 

معرفی اتسز

مقاله ها

مقالات


لوسیون معرفی

-

   

واتس آپ

ارسال پیامک

        

جهت تماس کلیک کنید

      

 

تلفن دفتر مرکزی و فروش :

021-44285807

سامانه پیام کوتاه : 500057076215297