پزشک و مشاوره

تخفیف بالای

circles

ماسک های تقویتی خانگی مخصوص موهای نازک و کم حجم

سبد خرید شما خالی است.

ماسک تخم مرغ
دستور 1: باتوجه به اندازه موهای تان یک یا دو تخم مرغ را در ظرفی بشکنید و حسابی آن را بهم بزنید. سپس این محلول را در حمام روی موهای خیس خورده تان به مدت 30 دقیقه قرار داده و بعد با شامپو و آب ولرم خوب شست وشو دهید (یک بار در هفته)
دستور 2: سفیده تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری از هر نوع روغن طبیعی (زیتون، کنجد و. . . ) و دو قاشق غذاخوری آب مخلوط کرده و به مدت 10 دقیقه روی کف سرتان ماساژ دهید (یک بار در هفته).

معجزه روغن کرچک
در ظرفی متوسط مقداری مساوی از روغن کرچک و روغن نارگیل را مخلوط کنید و روی سرتان بریزید و خوب آن را ماساژدهید. سپس با شانه ای دانه درشت موها را خوب شانه کنید تا روغن حسابی به خورد موها برود. موها را با حوله ای گرم بپیچید و بعد از یک ساعت آنها را با شامپو شست وشو دهید. از آنجایی که این روش یکی از بهترین و سریع ترین روش های ضخیم کردن موهای نازک است، یک یا دوبار در هفته آن را امتحان کنید.

ماسک حنا
پودر حنا را با سه قاشق ماست، مقداری آب یا نوشیدنی چای سبز مخلوط کرده (بهتر است از چای سبز دم کشیده استفاده شود)و یک شب در یخچال نگه دارید. روز بعد یک عدد تخم مرغ و دو قاشق آبلیمو به آن اضافه کرده و آن را به موهای تان آغشته کنید. حدود یک ساعت صبر کنید تا ماسک روی موهای شما خشک شود و سپس آن را شامپو زده و کاملا آبکشی کنید (هفته ای یک بار).

معرفی اتسز

مقاله ها

مقالات


لوسیون معرفی

-

   

واتس آپ

ارسال پیامک

        

جهت تماس کلیک کنید

      

 

تلفن دفتر مرکزی و فروش :

021-44285807

سامانه پیام کوتاه : 500057076215297