پزشک و مشاوره

تخفیف بالای

circles

محلول ضد چروك فوری هیرا

سبد خرید شما خالی است.
ریال,2,220,000

نام فرآورده: محلول ضد چروک فوری

موارد مصرف:

تجدید سلولی و افزایش نوسازی پوست ، کمک به تحریک کلاژن سازی ، مقابله با رادیکال های آزاد آسیب رسان به پوست، آبرسان و تغذیه کننده پوست، روشن کننده و برطرف کننده چروک های پوست، ضد حساسیت، افزایش قابلیت انعطاف پذیری پوست.

روند پیری پوست روندی طبیعی است که با افزایش سن اتفاق میافتد، ولی برخی عوامل خارجی این روند طبیعی را تسریع می کنند.
تفاوتهای فردی زیادی میان افراد گوناگون، جهت سن استفاده از کرم وجود دارد و این تفاوتها میان نژادها و کشورهای گوناگون بارزتر می شود. ولی معمولا حدود سن ۳۰ سالگی ساخت کلاژن در پوست کند شده و به تدریج متوقف می شود. بنابراین شروع استفاده از کرمهای محافظتی در حدود این سن پیشنهاد می شود.

پیر شدن پوست دو نوع است :

  • پیر شدن در اثر گذشت زمان: این نوع پیری پوست در اثر گذشت زمان رخ می دهد و ژنتیک فردی در آن دخیل است.
  • پیر شدن در اثر مواجهه با تابش ها: علت اصلی این نوع پیری، در معرض بودن بیش از حد در برابر پرتوهای زیان بار آفتاب می باشد.

علل پیری پوست:

افزایش رادیکال های آزاد، افزایش فعالیت آنزیم های تجزیه کننده پروتئن های ساختاری پوست ( از جمله: کلاژن، لامینین، الاستین، فیبرونکتین)، کاهش فاکتورهای رشد و کاهش اتصال بین درم و اپیدرم را می توان از علل پیری پوست به شمار آورد.

بطور کلی دو نوع چروک در پوست وجود دارد:

نوع اول چروکهایی که ناشی از انقباض ماهیچه های زیرین پوست است، مانند خطوطی که روی پیشانی یا اطراف دهان ایجاد می شود. این چروکها اغلب عمیق و مشخص بوده و به ویژه موقع حرف زدن و حالت دادن به صورت، بارزتر می شوند.

نوع دوم چروکهایی است که به مرور زمان و با بالا رفتن سن خود را نشان می دهند. دلیل ظهور این نوع چروکها، از دست رفتن کلاژن و بافت کششی پوست است. با بالا رفتن سن، کاهش بافتهای پشتیبانی کننده پوست همراه با کاهش حجم استخوان، عمق چروکها را بیشتر نمایان می سازد. در این باره بهترین کار استفاده از کرم برای درمان چروکهای سطحی و استفاده از مواد پُرکننده برای چروکهای عمقی است.

عوامل متعددی روند طبیعی پیر شدن را تسریع می کنند که در این میان آفتاب مهمترین و اصلی ترین آنها محسوب می شود. رادیکال های آزاد شده در پوست در نتیجه تابش اشعه آفتاب، به DNA سلولهای پوست صدمه می رسانند. در کنار آفتاب عوامل دیگری از قبیل سیگار، آلودگی هوا، استرس و …نیز در روند پیری پوست موثرند.

کاربرد کرم ضد چروک هیرا:

کرم ضد چروک هیرا به گونه ای طراحی شده است تا با عوارض ناشی از افزایش سن به مقابله بپردازد. این کرم حاوی ترکیباتی  از جمله کرونولاین است که یک لیپوپپتید بوده و الهام گرفته از پپتید های طبیعی پوست می باشد که با افزایش میزان کلاژن، الاستین و سایر پروتئین های ساختمانی پوست، سرعت نوسازی پوست را افزایش می دهد. از دیگر ترکیبات این کرم اسید کوجیک است که به عنوان یک تسکین دهنده پوست کاربرد دارد که با ایجاد حالت آرامش در عضلات صورت، فشار ناشی از انقباض عضلات بر روی پوست را از بین می برد و به رفع چین و چروک ها کمک می کند و موجب بازسازی پوست می شود. همچنین با داشتن اسید گلیکولیک که یک لایه بردار ملایم می باشد،  باعث از بین بردن سلول های مرده پوست می گردد.

علاوه بر این، مشتقات ویتامین های A و E بکار رفته در این کرم ضد چروک به عنوان آنتی اکسیدان های قوی عمل می‌کنند که با تحریک کلاژن سازی، تجدید سلولی و افزایش جریان خون باعث کاهش چین و چروک های پوست می‌شوند.

ترکیبات اصلی:

صمغ عربی (ACACIA SENEGAl) :

صمغ عربی ترکیبی است که از شاخه های درختچه ی آکاسیا بر اثر خراش سطحی از آن جاری می شود. این صمغ در واقع عصاره گیاه است که به صورت طبیعی توسط درخت ترشح می شود و در مجاورت هوا خشک می شود، صمغ عربی به دلیل خاصیت چسبندگی که دارد، التهاب را کاهش می‌دهد و مصرف آن به بهبود و التیام زخم کمک می‌کند. همچنین مطالعات نشان می دهند که صمغ عربی حاوی آنتی اکسیدان است و می تواند به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک کند، این رادیکال های آزاد علت اصلی استرس اکسیداتیو و آسیب به سلول های پوستی و پیری پوست می شود .

پودر کندر  (BOSWELLIA CARTERII):

استفاده منظم و مداوم از این ترکیب پوست را نرم و صاف می کند. آنتی اکسیدان های موجود در کندر خاصیت کشسانی پوست، را افزایش می دهد و به رفع چین و چروک و لکه های پوستی کمک می کند و باعث جوان سازی پوست می شود. همچنین استفاده از کندر، باعث افزایش گردش خون در بدن شده و به درمان سریع تر زخم کمک می کند.

اسید گلیکولیک(GLYCOLIC ACID): این اسید به عنوان یک لایه بردار ملایم عمل نموده و قادر به نفوذ به لایه های سطحی پوست به منظور از بین بردن سلول های مرده پوست می باشد. با گذشت زمان، استفاده مداوم از اسید گلیکولیک علائم سطحی و خطوط ریز را محو می نماید.

عصاره چای سبز(CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT):

در مطالعات انسانی و حیوانی مشاهده شده که ترکیبات موضعی چای سبز باعث کاهش آسیب ناشی از آفتاب می گردد. پلی فنول های چای سبز با بلوکه کردن اشعه UV سبب حفاظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد و کاهش التهابات پوستی می شود که در نتیجه منجر به کاهش پیشرفت نشانه های پیری می گردد. همچنین یافته های بافت شناسی از نمونه برداری پوستی، بهبودی واضح در بافت الاستیک را نشان می دهد.

اسید کوجیک(KOJIC ACID): اسید کوجیک تسکین دهنده پوست، لایه بردار ملایم بوده و همچنین از تشکیل تیروزین که اسید آمینه ای برای تولید ملانین است جلوگیری کرده و تولید آن را مهار می کند. از آنجا که این اسید تولید ملانین را مهار می کند، بنابراین می تواند اثر روشن کننده ای روی پوست داشته باشد.

کرونولاین(CHRONOLINE): این ترکیب باعث افزایش تولید ترکیبات کلیدی فصل مشترک درم و اپیدرم (کلاژن ، لامینین  و فیبرونکتین) و سایر پروتئین های ساختمانی پوست شده ، که در نتیجه سرعت نوسازی پوست را افزایش می دهد.

رتینول (RETINOL): رتینول یکی از مشتقات ویتامین A است. رتینول موجب صاف شدن چین و چروک ها، باز شدن منافذ، روشن شدن لکه های قهوه ای و بهبود بافت پوست می شود.

رویال ژل(ROYAL JELLY): ژل رویال معروف به "سرچشمه جوانی و زیبایی" متشکل از ویتامین B5 و دیگر ویتامین‌های خانواده B، بیوتین، اینوزیتول، فولات، اسید نوکلئیک، گاما گلوبولین و ۱۷ آمینو اسید متفاوت از جمله هشت آمینو اسید اصلی است که بدن انسان نمی‌تواند تولید کند. نتایج تحقیقات مشخص می کند که ژل رویال با داشتن  اسیدهای چرب مفید می تواند در تولید کلاژن در پوست مشارکت کند. که این تاثیرات ضد پیری روی پوست با تعیین محتوای کلاژن و ضخامت اپیدرمی بافت پوست، اندازه گیری شده اند.

اسید اسکوربیک (ASCORBIC ACID):

همان ویتامین C است. ویتامین C یک آنتی اکسیدان بسیار مهم است که باعث تولید کلاژن، کاهش التهاب و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

روش مصرف:

شب ها روی پوست تمیز صورت و گردن بصورت ضربه ای ماساژ داده شود.

در طی مصرف این محصول و یک هفته بعد از قطع مصرف، در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید و استفاده از محصولات ضد آفتاب الزامی است.

نکات قابل توجه :

فقط جهت مصرف خارجی است.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

در جای خشک و خنک نگهداری شود.

در صورت مشاهده هر نوع آلرژی مصرف را متوقف و به پزشک مراجعه فرمایید.

در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی کرم از مصرف آن خودداری نمایید.

The Instant Anti-Wrinkle Solution

Ingredients:

Acacia Senegal, Boswellia carterii powder, Acetyl hexapeptide-8, Glycolic acid, Camellia sinensis leaf extract, Kojic acid, Chronoline, Royal jelly, Vitamin C, Benzisothiazolinone 0.1 %, Phenoxy ethanol 71%, Distilled water.

پروانه بهداشتی ساخت:

14561/ 38

پروانه بهره برداری:

7495/ 127

 

شماره مجوز وزارت بهداشت : بزودی

رتبه: 

معرفی اتسز

مقاله ها

مقالات


لوسیون معرفی

-

   

واتس آپ

ارسال پیامک

        

جهت تماس کلیک کنید

      

 

تلفن دفتر مرکزی و فروش :

021-44285807

سامانه پیام کوتاه : 500057076215297