پزشک و مشاوره

تخفیف بالای

circles

لوسیون تقویت کننده ابرو طلسم

سبد خرید شما خالی است.
ریال,1,770,000

نام محصول : لوسیون گياهي تقويت ابروي طلسم

موارد مصرف : تقویت کننده و عامل کمک به رشد موهای ابرو
علل ريزش ابرو عبارتند از :
بیماری های غدد درون ریز یا تغییرات هورمون ، شیمی درمانی،  سرطان های مهاجم ، عفونت ها ، بیماری های خودایمنی ، التهاب ناشی از بیماری های معمول ، فلزات سنگین و مواد سمی ، مصرف بیش از حد ویتامین و مواد معدنی ، بیماری های روانی ، ضربه های فیزیکی و عوامل متفرقه دیگر

مكانيسم اثر :
لوسیون تقويت ابروي طلسم با فرمولاسيون صددرصد گياهي منحصر به فرد خود، باعث تحریک متابولیسم درفولیکول های موی سر و ابرو، افزایش جریان خون ، تنظیم کننده ی میزان هورمون و چربی ، تغذیه  فولیکول های مو از طریق جریان خون ، همچنین دارای خواص

ضد التهاب و آنتی اکسیدانی می باشد و در نتيجه باعث قطع سريع ريزش ابرو و رشد آنها مي گردد . 

ترکیبات : سائوپالمیتو ، همیشه بهار، دم اسب،  آویشن، سیر، سدر، کافئین، بابونه،گزنه، عصاره برگ زیتون، شنبلیله، خارخسک، پرسیاوشان، زعفران، بیوتین .

عملکرد برخی از این ترکیبات عبارتند از:

سائوپالمیتو: این گیاه محتوی ترکیبات مؤثر شامل اسیدهای چرب از جمله فیتواسترول ها (بتاسیتوسترول)، فلاونوئیدها و پلی ساکاریدها می باشد. به عبارتی عصاره این گیاه با داشتن استروژن های طبیعی سبب مهار آنزیم α 5- ردوکتاز و تنظیم میزان هورمون تستوسترون در فولیکول مو می گردد.

همیشه بهار: ترکيب شيميايي موسوم به کالاندولين ، اسيد سالسيلیک ، صمغ و اسيدهاي آلي عمدتاً ترکيبات شيميايي گل هميشه بهار را تشکيل مي دهند. این گیاه علاوه بر دارا بودن خاصيت ضد التهاب جلدي، با تسريع و تحريك تشكيل سلول‌هاي جديد، سبب ترميم و تسكين پوست‌هاي حساس و ملتهب شده، گردش خون را بهبود بخشيده و پوست را تقويت مي‌كند. فلاونوئيدها و ساپونين‌هاي‌ موجود در گل‌ هميشه‌ بهار از آزاد شدن‌ آنزيم‌‌هاي مضر و هيستامين‌ كه سبب حساسيت و تورم مي‌شود جلوگيری می کند.

دم اسب : عصاره این گیاه به علت دارا بودن سیلیس آزاد،  در بالا بردن خاصیت ارتجاعی و مقاومت پوست و مو نقش بسزایی دارد . و در نتیجه سبب استحکام مو و جلوگیری از ریزش مو می گردد به عبارتی سیلیکای موجود در آن ، باعث تقویت و رشد مو می شود.

کافئین : خنثی کردن تاثیرات هورمون تستوسترون و آنزیم فسفو دی استراز، انرژی رسانی به ریشه مو و جلوگیری از ریزش موی ارثی

سدر: کاهش چربی اضافی پوست، از بین بردن خارش پوست، پرپشت شدن و شفافیت مو

بیوتین : بیوتین یا ویتامین B7  نه تنها در رشد موهای جدید مؤثر است، بلکه در حفظ سلامت پوست و ناخن هم نقش قابل توجهی دارد در مطالعاتی که انجام شده چنین به نظر می‌رسد که استفاده‌ی هم زمان بیوتین و روی می‌تواند منجر به کاهش ریزش مو شود. همچنین این ماده دارای نقش آنتی سبوره ای است و سبب کاهش چربی پوست می گردد.

شماره مجوز وزارت بهداشت : ٣٨/١٢٧٥٦

رتبه: 

معرفی اتسز

مقاله ها

مقالات


لوسیون معرفی

-

   

واتس آپ

ارسال پیامک

        

جهت تماس کلیک کنید

      

 

تلفن دفتر مرکزی و فروش :

021-44285807

سامانه پیام کوتاه : 500057076215297