پزشک و مشاوره

تخفیف بالای

circles

چه غذاهایی برای تقویت موها نیز است

سبد خرید شما خالی است.

پروتئین: یکی از پایه های اصلی ساختمان موها پروتئین است و کمترین تغییر در اندازه آن می تواند به ریزش مو منجر شود. پس برای به دست آوردن میزان کافی پروتئین و کمک به ضخیم شدن موهای تان در هفته باید مقدار کافی ماهی، گوشت گاو، مرغ، نخود، لوبیا و دیگر حبوبات و انواع و اقسام مواد لبنی مانند شیر، ماست و پنیر نوش جان کنید.

امگا 3:بدن برای رشد و پر پشت شدن موها به مقدار زیادی از اسیدهای چرب امگا3 نیاز دارد. پس برای اینکه بتوانید این میزان امگا 3 را در بدن تامین کنید باید مصرف ماهی سالمون و ساردین، گردو را در برنامه غذایی خود بیشتر کنید.

ویتامین B: بیوتین یکی از انواع ویتامین B است که مصرف آن به عنوان مکمل برای رشد و تقویت مو و ناخن ها بسیار توصیه می شود. منابع غذایی خوب بیوتین سبزیجات، گردو، جگر، برنج با پوسته و تخم مرغ است که وجود این ویتامین از سفید شدن زود رس موها و ریزش آن جلوگیری می کند.

ویتامین E: یکی از مزیت های ویتامین E بهبود رشد و توسعه مویرگ ها و عروق خونی است. این عملکرد سبب افزایش جریان خون به ریشه موها می‏شود، به همین خاطر می توان گفت این ویتامین به رشد موها کمک کرده و رشد آنها را در بسیاری از افراد تسریع می‏بخشد. علاوه بر این نشان داده شده که مصرف مقادیر بیشتر ویتامین E در رژیم غذایی می تواند از موخوره و چند شاخه شدن انتهای موها پیشگیری کند.

معرفی اتسز

مقاله ها

مقالات


لوسیون معرفی

-

   

واتس آپ

ارسال پیامک

        

جهت تماس کلیک کنید

      

 

تلفن دفتر مرکزی و فروش :

021-44285807

سامانه پیام کوتاه : 500057076215297